Over mij

Mijn naam is Martine van Kempen. Vanaf 2003 ben ik werkzaam geweest bij DEEN Supermarkten, een regionale supermarktorganisatie van 80 supermarkten met een eigen distributieorganisatie en productielocaties (ruim 9.000 medewerkers).

 

Ik ben bij DEEN gestart als HR-adviseur en was in die functie 10 jaar lang adviseur en coach van de supermarktmanagers en productiemanagers op alle HR-gebieden (bezetting, coaching trajecten, functioneringstrajecten, verzuimbegeleiding, conflictsituaties, ontslag en overige arbeidsrechtelijke situaties). Een hele leuke baan, maar ik wilde mij graag specialiseren.

 

In mijn werk als HR-adviseur nam verzuim een steeds meer prominente rol in en werd mij duidelijk wat de enorme (financiële) impact van verzuim is op organisaties, zowel voor de medewerker als voor de werkgever.

 

Dit heeft mij in 2012 doen besluiten de opleiding Register Case- en Caremanager te volgen bij CS Opleidingen. Na afronding van de opleiding in 2013 werd ik bij DEEN verantwoordelijk voor het verzuimmanagement in de breedste zin van het woord.

 

DEEN is in 2021 verkocht. Een mooi moment voor mij om mijn kennis en ervaring in te zetten om andere organisaties te ondersteunen bij hun verzuimmanagement!